Στρατηγικός σχεδιασμός για το Βόρειο Αιγαίο

Το στρατηγικό σχεδιασμό για τα εννιά νησιά της Περιφέρειας του Βόρειου Αιγαίου παρουσίασε η αντιπεριφερειάρχης τουρισμού, Λίτσα Λύκου, στο πλαίσιο της 29ης Philoxenia.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, η κ. Λύκου αναφέρθηκε στους τρεις άξονες που αναπτύσσει η Περιφέρεια, τον πολιτισμό, το περιβάλλον και τα τοπικά προϊόντα. «Η ταυτότητα κάθε νησιού συγκροτεί την ταυτότητα του Β. Αιγαίου», ανέφερε η κ. Λύκου, επισημαίνοντας ότι μέσω του ΕΣΠΑ το κάθε νησί θα αποκτήσει το δικό του brand.

Στη συνέχεια, η Αγγελική Πολιτάκη, από τη Διεύθυνση Tουρισμού της Περιφέρειας Β. Αιγαίου, παρουσίασε τα εννιά νησιά, το καθένα με το δικό του «σλόγκαν»: Λέσβος - κρυμμένη ομορφιά, Λήμνος - μυθική ομορφιά, Αγ. Ευστράτιος – απόδραση στη φύση, Χίος – τόπος μυροβόλος, Οινούσσες – θάλασσας πλούτος, Ψαρά – ιστορίας μονοπάτια, Σάμος – το φως του Πυθαγόρα, Ικαρία – παράδεισος... αλλιώς και Φούρνοι – Αιγαίου στολίδι.

Αναφέρθηκαν, επίσης, τα προβλήματα που υπάρχουν στην προσβασιμότητα στα νησιά του Β. Αιγαίου. Οπως χαρακτηριστικά είπαν, δυσκολία στην πρόσβαση εντοπίζεται, εκτός από τις μεγάλες πόλεις, και στην ενδοεπικοινωνία.

Πηγή: Αγγελιοφόρος




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στις 2 τα ξημερώματα η αναχώρηση του European Express

Έκθεση του Νίκου Κυπραίου στην Αθήνα

Κυνήγι θησαυρού στο Καρλόβασι